אם אתם לא מוכרים מוצרים - אל תשקיעו את הכסף שלכם בלנסות לגייס לקוחות חדשים!!!

אמן ומחר בבוקר נתעורר לעולם בלי קורונה…אבל, מי שעוד לא שקע לו, הקורונה פה להישאר… אני נפגש עם הרבה בעלי עסקים (עם מסיכה ובלי חיבוקים) שמבקשים ממני להפיק להם סרטונים לגיוס לקוחות חדשים – סרטוני מכירה, סרטוני שיווק, סרטוני תדמית ומה לא. אחרי שאני מספר להם את כל מה שאני יכול לעשות עבורם, אני שואל אותם –

תגידו כמה לקוחות חד פעמיים יש לכם?

כמה מהם לא ביקרו אצלכם ב״חנות״ בזמן האחרון?

מה דעתכם למכור להם שוב?

יהיה לכם יותר קל למכור?

שניה אחרי כן האסימון נופל וכל הקמפיין עושה שיפט לשם.

תראו, זה לא שאי אפשר לגייס לקוחות חדשים עכשיו –

רק שזה ייקח לכם יותר זמן,

מאמץ גדול יותר

ו-יעלה לכם הרבה יותר כסף…

במיוחד בתקופה הזו, אנשים לא ששים להכיר נותני שירותים חדשים ויעדיפו, by far, לחזור למי שנתן להם שירות והם היו מרוצים ממנו.

איך משווקים מחדש ללקוחות חד פעמיים, לקוחות עבר וכל מי שאי פעם רכש ועדיין רוכש מאיתנו???

קללללל –

  1. סרטוני תוכן שנותנים טיפים להתמודד עם המצב מהזוית המקצועית שלכם.

רואי חשבון/יועצי מס – כל העדכונים והטיפים והטריקים לנהל את הכסף ולקבל מענקים או הלוואות.

מטפלים – מדיטציות, טיפים לאימון עצמי, סרטוני מנטרה להעצמה, להזכיר ללקוחות כמה חשובה שגרת טיפולים.

מעצבים – סרטוני השראה, סרטונים שמראים שאתם בפעילות כל הזמן, טיפים לדברים שאפשר לעשות לבד.

עורכי דין – וואו וואו, איפה נתחיל…

דיני עבודה הכל רלוונטי – שכירים שפוטרו וצריכים ייצוג, בעלי חברות – ייעוץ משפטי שוטף לניהול משבר תקין.

נדל״ניסטים – המון אנשים רוצים למכור את הדירות להשקעה שלהם כדי לא להשאיר אותם ריקות.

נזיקסטים – עכשיו יש לאנשים יותר זמן לטפל בתאונות מהעבר, האופציה לקבל כסף בלי לעשות דבר בעצמם יהיה מאוד רלוונטי.

טכנאי מחשבים ורשתות – וואו, כמה אנשים רוכשים מחשבים, צריכים גיבויים, משנים רשתות ופשוט צריכים את המידע והשירות שלכם – תנו להם טיפים אששש וכשתיהיה להם בעיה, אתם הראשונים שיבואו אליהם לעזרה.

2. סרטוני שיווק ממוקדים – לקוחות העבר שלכם מכירים אתכם, אין צורך לבסס אוטוריטה , אין צורך לשכנע – צריך רק להציע ולראות למי זה רלוונטי – תנו להם הצעה אישית שמתאימה כבר לעסק שלהם שאתם מכירים מראש, תנו הצעה מייוחדת רק להם, שירגישו מיוחדים, שיידעו שאתם משקיעים בהם – זה יהיה סופר רלוונטי. ומניסיון אחוזי ההמרה גבוהים הרבה יותר.

3. לייבים/זומים – שאלות ותשובות – עשו מהלך שיווקי שבו אתם מציעים תמיכה אונליין ללקוחות שלכם – כל מה שיש להם לשאול, להתייעץ ועל הדרך לראות את העוצמה מאחורי להיות לקוחות שלכם. לא חייב להיות ארוך, גם חצי שעה מספיקה והערך המוסף שתקבלו מזה שזה ישודר שוב ושוב בדף הפייסבוק שלכם, בכלל יהיה אפקטיבי ויעיל.

אקיצר, גמישות מחשבתית ותפעולית מאוד חשובה לצליחה עסקית של המשבר. שימוש בסרטונים הרבה יותר אפקטיביים בשמירה על קשר אישי (כמה שאפשר) עם הלקוחות שלכם. תזכירו להם איך אתם נראים ונשמעים, למה הם החליטו לבוא אליכם מלכתחילה ואיך אתם ממשיכים לתת שירות ואפילו עם חבילות מיוחדות רק להם.

זה יהיה לכם הרבה יותר קל במכירות, קל בשיווק, תחדשו קשרים ותעשו אחלה עסקים.

לא טוב? לא כסף 😉

מוזמנים להגיב ולשאול שאלות ממש כאן בתגובות ולספר לי מה עובד לכם הכי טוב או במה אתם צריכים עזרה או דיוק.

איתכם תמיד,

דויד אדרי