- בלוג -

הפקת קליפים לחברות וארגונים

- חוגגים ערב חברה?

- מציינים נקודת ציון משמעותית בארגון?

- מחפשים דרך חדשנית וחווייתית לומר תודה למנהל שפורש או להרים את מצב הרוח של העובדים?

אנחנו ניצור עבורכם קליפ מושקע, מקורי וייחודי – כזה שגם אתם וגם העובדים תרצו לצפות בו שוב. 

ושוב. 

ושוב.

לאילו אירועים אפשר להפיק קליפ חברה?

כל אירוע חשוב שקורה בחברה הוא הזדמנות להשקיע בהפקת קליפ מקצועי: זה יכול להיות סרטון הומוריסטי, מרגש, מלהיב או מעורר מוטיבציה. אפשר לכלול בו קטעי משחק, ריקוד ושירה של העובדים עצמם, וגם לשלב קטעי ארכיון או תמונות, קריינות ואלמנטים ויזואליים שיוסיפו עניין ויעצימו את חוויית הצפייה. 

הנה כמה דוגמאות לאירועי חברה שהייתה לנו הזכות להפיק עבורם קליפים כאלה:

  • סרטון לרגל ציון 40 שנות פעילות לחברה
  • סרט חגיגי לרגל יום האישה ברשת מלונות ישראלית
  • קליפ קצבי שמעודד תחרות בין מחלקות הנהלה בכירה
  • קליפ אישי מרגש למנהל בכיר לרגל קבלת פרס או פרישה

תהליך העבודה של הפקת קליפ לחברה

קודם כל נתכנן את הקליפ ונבין מה אנחנו רוצים להפיק: מה יהיה הסגנון שלו? האם הוא יכלול, למשל, קטעי שירה, ריקוד או אפקטים מיוחדים? אם מדובר בחברה קמעונאית, האם נרצה לשלב בה מוצרים? האם נרצה לצלם במשרדי החברה, בסניפים או במיקום אחר? ואת מי נצלם: האם את עובדי החברה או שחקנים חיצוניים?

לאחר התכנון המקדים נכתוב תסריט שיתאים לאירוע. אם נבחר להשתמש בשיר ספציפי, נוכל לכתוב לו מילים חדשות שניקח משגרת היומיום של החברה עצמה. לאחר מכן נתאם ימי צילום בלוקיישנים הנבחרים, כולל בסטודיו ובאולפן הקלטות (אם צריך); ולבסוף נערוך את כל החומרים המצולמים לכדי סרטון אחד: קליפ מוגמר, יצירתי וייחודי לחברה שלכם. 

אנחנו מתמחים בעבודה עם אנשים שאינם שחקנים

משלב התכנון ועד לרגע שבו אתם לוחצים "PLAY", אנחנו משקיעים בסרטון שלכם את כל יכולות ההפקה והבימוי, היצירתיות, החדשנות והמקצועיות שלנו. לשם כך נעמיד לשירותכם את כל הידע והניסיון שרכשנו במשחק, צילום והפקה בישראל ובחו"ל. 

והדבר החשוב ביותר: אנחנו מתמחים בעבודה עם אנשים שאינם שחקנים דווקא, בזכות יכולות הקשבה והכלה שעוזרות לנו להבין את הצרכים הייחודיים של לקוחותינו ולהכין אותם לצילומים. זו הסיבה שאנחנו ממליצים ללהק לקליפ של החברה את עובדי החברה עצמם – אל דאגה, נצליח "לשחרר" אתכם מול המצלמה, וכולם ייהנו לראות את עצמם על המסך.

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהיה לכם מעניין! שתפו עם חברים!

מאמרים אחרונים