האתגר
איך משווקים חדר בריחה שאסור לגלות את הסודות שלו? הפקת סרטון שיווקי חוויתי שמוכר חדר שאסור להראות בו 90% מהתפאורה והאביזרים בחדר!
הקראייטיב
חדרי בריחה הם מסתוריים, אתה לא יודע למה אתה נכנס חוץ מסיפור המסגרת שרק מכניס אותך לאווירה. במהלך פגישת הקריאייטיב עם יפית וניסים, העלתי את הרעיון שגם בסרטים לא מספרים לנו את כל הסיפור מלכתחילה ובוחרים בקפידה איך מתקצרים את הסרט ומעבירים בעיקר את החוייה. כלומר מראש אתה חש אם אתה בא לסרט שהוא סרט אקשן, קומדיה, מתח או רומנטי. והצענו להם להעתיק את הסגנון לחדרי בריחה שלהם. לשכתב את סיפור המסגרת באופן חוויתי שיגרום לצופים לרצות לעבור את אותה החוויה.
ההפקה
תכנון יום הצילומים לחדרי הבריחה היה מוקפד ביותר. מכיוון שידענו מראש בדיוק מה אסור לנו לצלם/להדגיש, בחרנו את הזוויות בקפידה והשתמשנו רק במה שמקדם את סיפור המסגרת החוויתי שלנו. גייסנו את עובדי המתחם ואת הבעלים וילדיהם להשתתף בצילומים, צ׳יפרנו מחלקה של עובדים בחברת yes השכנה ובצוות מצומצם של צלם ובמאי ביימנו את כל הסצינות להפקת סרטוני הטריילר החווייתיים.
התוצאה
סרטון טריילר שיווקי חוויתי שגורם לצופים להתחבר למהות חדר הבריחה – מוזמנים לצפות ולהתרגש איתנו:
לקריאה של case studies נוספים הקליקו כאן